Spelregels skip bo junior mattel

Geplaatst op: 06.10.2019

Uiteindelijk is het gelukt, we speelden Skip-bo, of eigenlijk zelfs Skip-bo junior…         Skip-bo, het spelletje waarbij je stapels met opeenvolgende nummers moet maken en moet proberen om je eigen stapel kaarten zo snel mogelijk kwijt te raken.

Nadat je de bovenste kaart van je stok hebt gespeel, draai je de volgende kaart om. Zijn alle kaarten gedeeld?

Ook als ouder is het een leuk spel om met de kids te spelen. Het is een super leuk spel die je gewoon met heel de familie kan doen! Zelf heb ik iets meer met spelletjes waar je met tactiek de loop van het spel kunt beïnvloeden.

Voorbereiding Schud de kaarten en geef iedere speler het juiste aantal kaarten. Hoeveel kaarten hij of zij nog in de hand heeft of op de aflegstapels maakt niet uit, als de laatste kaart van de stok gespeeld is, is er een winnaar. Anderen bekeken ook.

De bovenste kaart leg je open. Partners mogen niets bespreken. Algemene voorwaarden Privacy Cookies - - Coolblue B! Beknopte specificaties Leeftijd 4 - 12 jaar. Wie als eerste al zijn kaarten weg heeft gespeeld heeft gewonnen. Deze pakt ook weer drie kaarten van de pakstapel en die kijkt of hij een kaart kan leggen op een van de vier stapels of als er minder dan vier stapels zijn een nieuwe stapel kan beginnen met een 1 of vraagteken, spelregels skip bo junior mattel.

Het is een erg leuk spel. Vond je dit een nuttig artikel?

Kaarten die je al op je weggooi-stapel hebt gelegd mogen echter ook nog steeds gespeeld worden om de bouwstapels te vormen. Email required. Benodigdheden Skip-Bo en aantal spelers. Leuk ontwerp Eindeloos speelplezier Spannend. Je kunt het spel Skip-Bo ook in een korte variant spelen als je bijvoorbeeld wat minder tijd hebt.

Zoek: Zoeken. Maar doordat ik het gewone skip bo spel snapte was deze variant ook niet moeilijk om aan de kinderen uit te leggen. JavaScript seems to be disabled in your browser. Eindeloos speelplezier! Character Personage Geen personage.

Klanten kochten ook

Alles over Coolblue. Als u verder surft op deze website gaat u hiermee akkoord. Bekijk meer spellen.

Bekijk alle artikelen? Naast de stok die iedere speler heeft, ik kocht het omdat uno ook leuk is. Wanneer het spel begint kunnen spelers hun kaarten kwijt door zogenaamde bouwstapels te beginnen in het midden van de tafel. Leuk spel, zijn er drie andere soorten stapels die voor drie verschillende doeleinden gebruikt worden. Bij de volgende beurt worden de 3 nieuwe hulpkaarten naast voor jongere kinderen of op de vorige hulpkaarten wat moeilijker - meer voor oudere kinderen geplaatst, spelregels skip bo junior mattel.

Productbeschrijving

Er mag in plaats van de oude stapel een nieuwe stapel begonnen worden met een 1 of een Skip-Bo-kaart. Toon meer Toon minder. Laat de tweede speler de beurt krijgen. Begrijp het doel van het spel.

  • De speler die aan de beurt is kan zijn partner alleen vragen om een kaart te spelen.
  • Stroomvoorziening Stroombron Nee.
  • Maak een trekstapel.
  • Lees meer.

Klein cadeautje. Elke speler krijgt een eigen stapel van 10 tot 30 kaarten, afhankelijk van hoeveel spelers er zijn. Nadat je de bovenste kaart van je stok hebt gespeel, draai je de volgende kaart om. Bekijk onze cookiepagina. En zo gaat het ook verder bij de volgende. Cancel Reply. Geef dan elke speler maar 10 kaarten voor de stok.

Tips voor in de Klas

Hoewel we het spel in eerste instantie niet helemaal goed speelden boeide het spelletje ons wel. Voor was de kaart configuratie anders, waardoor het spel toen makkelijker was. Published : Categories : Spelregels.

Kun je de uitleg en regels van een bepaalde spel niet vinden of heb je opmerkingen. Erg leuk spel alleen jammer dat het zo'n slecht doosje is. Marclinda Dessel 8 januari Ik raad dit product aan.


Facebook
Twitter
Comments
Roshnie 10.10.2019 02:13 Antwoord

Dat was me niet meteen duidelijk, op een gegeven moment zijn we maar gewoon gaan spelen in de hoop dat dat duidelijkheid bracht, maar ook toen kwamen we er nog niet helemaal aan uit. Laat elke speler een stok maken.

Abdelmalek 16.10.2019 05:49 Antwoord

Over mij en over deze site Vragen over spelen Contact. De stapels worden daarna opgebouwd met kaarten in de volgorde van één tot en met twaalf.

Laat een reactie achter

© 2015-2019 carolinarodriguezrio2016.com Rechten voorbehouden
Kopiëren en citeren is toegestaan bij het gebruik van een actieve link naar deze site.